Activeer onderstaande afdeling als “mijn afdeling”.

Afdeling Borger

Wie zijn wij?

De Afdeling Borger van de PCOB stelt zich ten doel de belangen van de 55-plussers in Borger en de nabuurdorpen in de meest uitgebreide zin te behartigen.

Wat doen wij?

Wij behartigen de belangen van de senioren in de gemeente Borger-Odoorn, samen met de ANBO in het OSO (Overleg Samenwerkende Ouderenbonden Borger-Odoorn). Regelmatig is er overleg over allerlei zaken met functionarissen van de gemeente, zorgaanbieders, woningcorporaties etc. om de leefsituatie van senioren te verbeteren.
Ook kunt u bij ons terecht voor persoonlijk advies als het gaat om zorg, huisvesting, inkomen of welzijn.
Voor het invullen van formulieren en voor belastingservice kunt u terecht bij de voorzitter van de afdeling, telnr 0599-236263
Namens de senioren zijn er kaderleden van de afdelingen lid van de Seniorenraad en de WMO-raad.

Het bestuur van de afdeling organiseert regelmatig bijeenkomsten voor ontmoeting, ontspanning en ontwikkeling. Deze worden gehouden in een zaal van “Het Anker” bij de Goede Herderkerk,
Hoofdstraat 11 in Borger. Aanvangstijd 14:00 uur.

Wilt u zich actief inzetten? Dan kan dat natuurlijk ook. Neem hiervoor contact op met de secretaris.

Dhr. W. Oving

E: wimdinyoving@home.nl